Az a fene nagy köd

Magyar dolgok külföldről nézve.

Próbáltam változtatni, eltüntetni az írásokat, szétszedni a témákat, kértem a blog.hu-s srácokat, hogy segítsenek, de elsikkadt a kérésem. Volt egyszer egy kedves kommentelőm, aki azt kívánta, hogy majd egyszer megdöglik a blogom és akkor nekem is rossz lesz. Vagy fordítva, ha nekem is rossz lesz, akkor vége lesz a blognak. Valami ilyesmi. Jókivánságból akadt egynéhány a pár év alatt, amíg ezt a blog futott, de ez a komment megmaradt a fejemben, mert elgondolkodtam, meddig fogom folytatni. Írni szeretek és azt hiszem tudok is, van témám is, de a keret, a blog.hu nem fért rám. Legutoljára kreáltam három blogot, hogy tematizáljam a tartalmat, de sikertelenül. 

Most egy új ötletem van. Bár a mostani lépésem egyik kiváltója a kommentek és a kommentelők szűrése, úgy döntöttem, szembe megyek az árral. Olyan helyre költözöm ahol aztán feltételezhetően csőstül jönnek majd a beszólások. Cserébe viszont nem fogok reagálni, hanem felkészülten le se fütyülöm ezeket a kommenteket. De hátha találok hasonszőrűeket.

És lesz egy olyan oldal is, ahonnan távol fogom tartani a magyar témákat. Ahol továbbra is lehet majd irkálni gyerekekről, angliai életről, és családról.

Az eltelt idő alatt, hogy nem is írtam, nem is reagáltam, szép lassan elfogytak az olvasók a blogról. Ezért nem is kell azzal fáradoznom, hogy meghagyjam, merre mentem tovább. Más helyeken, más nevek alatt talán megtaláltok, ha más nem a stílus alapján. Ha nem, nem. So long. És arrivederci :)

komment

süti beállítások módosítása